Musik

Tänkte tipsa er lite om musik, eller sån musik jag lyssnar på - Gamla som nya!

The Used - The Bird And The Worm



Greenday - Boulevard Of Broken Dreams


Green Day- 21st Century Breakdown


Bullet For my Valentine - A Place Where You Belong 


Någon ni tyckte extra mycket om, eller tvärtom? ^^

Aaa som ni kanske vet, såå ÄLSKAR jag Green day därför delade jag med mig av två av de absolut bästa låtarna av Green day. Var ju på deras konsert i juni på Ullevi så jävla galet najs! Ska nog skriva ett liite försenat inlägg om det :P

(Om de inte funkar att lyssna så suger bara blogg.se) haha

Kommentarer
Postat av: maria

sv: neeeeej!! jävla fan fan fan! jag missade det! såg du på det? ;P

2010-08-01 @ 12:19:10
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0