Valborg!

Tjena!
Just nu sitter jag här framför datan med en påse på huvet (?) Haha har jag blivit knäpp? Oroa er inte, jag färgar håret så de e inge konstigt me de ;) Gissa vilken färg jag ska färga?

Jaao, idag är det valborg och de kommer bli awsome! Ska vara med Julia ikväll iaf, och K tror jag. Ska ju sova hos Julia så vi kommer ha de as mysigt. Och imorn kommer jag inte kunna blogga för jag ska till GRÖNALUND woohoo! De kommer ni få läsa mycket om att jag kommer åka dit iår eftersom jag har guldkort (iår igen) så jävla najs ;)
Men nu ringde klockan för att jag ska skölja håret så att deinte blir ... ;) så nu måste jag dra hörs mer på söndag eller lördag kväll förhoppnings vis!

Ha en grym helg & valborg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0