Lite smått!

Hejsan svejsan!
Nu funkar mitt internet, eller jag använder comviqsurfmodemsak, hursomhelst de funkar iaf :) Dessvärre är det något problem med att ladda upp bilder, så jag gjorde det från mobilen vilket kostar en förmögenhet, haha aja...
Eftersom jag varken bloggat eller haft en data så har jag massa bilder som jag skulle vilja lägga upp, men jag orkar inte skicka ett 20tal bilder från mobilen till datan så ni får lite bilder på mitt ny färgade hår nu! Är så nöjd med det, kommer färga om det när färgen gått ut! :)


Me as brunett, fint va? :)



I just looove my new hair! :D :love:


Vad tycker ni?
Jag älskar det iaf! ;)

Kommentarer
Postat av: 'amy

svar__ men tack så hemskt mycket:)) följ gärna via bloglovin'

2010-04-07 @ 15:06:20
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: fanny

Vad fint hår du har! (:

2010-04-09 @ 13:55:12
URL: http://fannylarssun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0