Frågestunden avslutad!

sarastille -  om Frågestund!:
ja verkligen, musik som aldrig blir gammal! :)

passar på att ställa en fråga också! vad fick dig att börja blogga, och vad är det som får dig att fortsätta göra det? asbra blogg :)
svar: jamen verkligen! :)
Jag tyckte det verkade roligt, och skönt att skriva av sig nånstans och så har jag ju något att göra när jag har tråkigt ;) varför jag fortsätter är för att jag verkligen tycker det är kul,  särskilt nu oxå när jag nått besöksrekord!
Tacktack ha det bra! :)

FANNYHEDBERG - fannyhedbergwastesson.blogg.se om Frågestund!:
vad skulle du göra om du fick 374473474474 kr?
hur ser en festdresscode ut för dig?

http://miski.blogg.se/ Skulle va superduper snällt om du kunde gå in på hennes blogg och rösta på mig i tävlingen jag är NR 1 rätt lätt att hitta 1000 tack om du gör det pusssss!

tack så mycket du har en fin blogg du med!
jättesnällt om du kan rösta på mig (A)
Svar: Jaadu, jag skull nog spendera up de mesta eftersom jag är en sån person som så fört jag får pengar så måste jag göra av med dom, jag kan inte spara :P men jag skulle nog skänka oxå till räddabarnen eller så. En festdresscode skulle nog se olika ut på mig, beror ju på vilken fest jag ska på. Men jag tror jag skulle ha en klänning med tights dock ingen lång klänning för det trivs jag inte i. Jag kanske lägger upp en dresscode när jag ska på fest så får du se! Tack, Ha det bra! :)

michaela om Frågestund!:
Favoritdjur?
Ögonfärg?
Intressen? :)

desamma :}
Jag har faktiskt nästan alltid velat ha en apa, så apa får det nog bli! En liten sådan ;)
Och ögonfärgen är väl blåa, och intressen jaa kompisar, musik, fota, sk8a tycker om det mästa! :)
Tack ha det bra! :)

Haedil *HUMOR BLOGG*   (http://www.youtube.com/watch?v=5DyzxEahjmk) om Frågestund!:
hur lång är du? :)
Det var ett tag sedan jag mätte mig, men runt 160 tror jag! :P Ha det bra!

din älsklings line om Frågestund!:
varför är din kompis line såååå himla cool?
mohahaha, du rockar linda!
älskar dig massor!!!
oh juste frågan också, hur kan du vara så underbar?
Haha line då! ;) Line har alltid varit as cool! <33 älskar dej gumms! Och frågan är väl för att du gjort mig till en sådan person ;) puss på dej <33

J O S E F I N E om Frågestund!:
Sv; Tack ska du ha :)

Hur gammal är du?
Bästa/sämsta du vet?
Vad vill du bli när du blir stor?
Varför bloggar du?

KRAM
Jag är 13år fyller 14 i sommar, oj det bästa jag vet är väl kärlek och musik och det sämsta är när något inte går som planerat eller missförstånd och liknande krig e oxå hemskt! När jag bli stor skulle jag vilja jobba med massa saker :P och om jag kunde göra vad jag ville så skulle jag vilja jobba innom musik, eller fota. svenskhollywoodfru skulle inte heller sitte fel ;) HAHA XD
Kramkram



E M M A om Frågestund!:
kul ;)
vad är din favvo mat? :D
Oj... jag vet inte :P Tycker om det mesta men någon slags köttbit sitter inte fel ;)
Ha det bra! <3
                   

Emelieee om Frågestund!:
hur gammal är du?:)
Favoritdjur?
Favorit klädesplagg?:)
Innebandy eller fotboll?:)
Tack så mycket sötnos<3
Jag är 12 fyller 14 i sommar :) Och mitt fawo djur är fortfarande apa :D Klädesplagg, det är nog leggings och nån skön pösig tröja, fotboll före innebandy helt klart! :) Tack själv! Ha det bra! <3

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE om Frågestund!:
sv: hihi åh din är också jättefin:D ska vi följa varandra på bloglovin?:D
Tacktack! :) Jaa det kan vi väl göra, fast jag vet inte rikigt hur man gör och vad det är :P

Tack allehopa för frågorna! Fortsätt att fråga så svarar jag!

CIAO :love:                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0