BOUNCE

Tjena alla sötnosar!
Idag är jag på jätte bra humör, solen skiner de är varmt ute och så ska jag om några timmar se på BOUNCE kommer bli galet najs! Eftersom Amalie kommer dansa där så kommer de bli ännu mer spännande, fan va taggad jag är! Min buss går nu om ca 45min så jag har gott om tid, funderar på att kanske käka ngt innan jag sticker men jag har iochförsej ätit lite frulle så jag skiter i de. Kanske tar ngt smått i stan, har ätit så mkt onyttigt igår kväll :P Kommer såklart oxå att lägga upp bilder från idag lite senare ikväll kanske, i know you like it! ;)

Vad ska ni göra idag?





Haha Freddie och Theo dom här bilderna har jag inte sätt förut! ;)


CIAO! ♥

Kommentarer
Postat av: freddie

haha, vackert va? ;) <3

2010-04-25 @ 14:29:47
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

jätte bra sj? :)

2010-04-25 @ 16:56:26
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: kanelbulle

Vafam?! :P

2010-04-29 @ 09:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0