Härligt härligt, men farligt farligit, men ganska vanligt men inte oförklarligt.

Hejsan på er alla!

Jag är trött, är jag ensam om dt?
Har inte sovit mkt i natt, fråga inte vrf för jag har ändå inget vettigt svar....

Min dag började inget vidare, jag ställde klockan på 06.30 för då skulle jag kunna ligga kvar ett tag utan att behöva stressa ihjäl mig. Jag vaknade när klockan ringde, men jag somnade om och när jag vaknade igen var klockan 07.30!! Det betyder att jag har ca 20min på mig att, äta frukost, sätta på min andra kläder, fixa mig, och springa till bussen! Min första tanke var att jag skulle ligga kvar i sängen och komma försent till min första lektion :P men mamma var hemma, synd nog. Så hon fick tillslut upp mig ur sängen, jag åt nästan inget till frukost (som vanligt) det blev ett haft glas yogurt me lite flingor...
Sen vare bara att kubba upp till busshållsplatsen, jag han med bussen och kom inte försent till skolan.

Idag hade vi skridskor på gympan, jag hatar skridskor dt e så jävla tråkigt, kallt och jobbigt... usch!
Så därför var jag inte me ^^ jag satt isl och frös på bänken och lyssna på musik, på högsta volym såklart! ;)

Efter skolan, som slutade 15.40 idah, så gick jag hem till Julia (http://jmaalm.blogg.se/) med Anna, Jojo och Viktor. Vi gjorde inte så mkt, men dt va kul ändå. Vi fick godiiis som jag älskar! :D

Sen stack jag hem, käka midda me pappa, mysigt! ♥

Men nu måste jag plugga lite till engelska läxförhöret imorn -.-

See ya!  ♥









Kommentarer
Postat av: slick*Arn*<33

hahhhha min sång som överskrift, me like<3333

2009-11-26 @ 21:22:18
URL: http://jmaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0