23 nov.

Tjena!

Jag vaknade för 30min sen ungifär, och juste nu sitter jag har framför datan och lyssnar på musik och sjunger. :)
Idag är det måndag, skola. Inget speciellt kmr att hända tror jag, en helt vanlig tråkig, lång och händelselös dag i skolan. Efter skolan kmr Julia hem till mig, och hon ska hjälpa mig att fixa lite på min blogg :)
(http://jmaalm.blogg.se/ julias blogg)

Nu har jag precis käkat frukost, som jag hatar. Jag äter nästan inget til frukost, jag är helt enkelt inte hungrig på morgonen när jag precis har vaknat. Jag är det mera 1-2 timmar efter jag vaknat och då sitter jag kanske på matte lektion och hungrar ihjäl mig XD haha

Men nu måste jag sticka ska fixa mej lite :)

Tjingtjing! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0